G´morning sunshines!

Idag vaknade jag inte upp av att hela sängen skakar, nej idag kommer ett gulligt mms från älsklingen..
Kunde såklart inte somna om sen men det är väl rätt åt mig med tanke på hur många gånger han vaknat av mina sms mitt i nattet hehe =)

Nu är det en ny dag med nya krafter (Observera att jag fortfarande är skittrött!) men det kändes mycket lättare att gå upp imorse med den tanken att ALLT jävla pluggande är klart nu! Vågar knappt tro att det är sant =)
Vi fick tillbaka våra matteprov igår, jag och Hanna satt på helspänn när vår lärare berättade att mer än hälften i vår klass fått IG.... Jag och Hanna bara kollade på varandra och visste direkt att vi var två av dem som fått IG för det hade känts uruselt att göra provet. När vi fick tillbaka proven kollade vi snabbt på sista sidan och tappade hakorna båda två, vi fick VG!!! Vi blev så jävla glada så vi faktiskt började gråta, en sån skön lättnad vällde över hela mig =D
Jag har aldrig, aldrig, aldrig blivit så glad över ett VG men jag har slitit så hårt nu in i det sista så jag blev så otroligt glad.
Nu väntar jag bara på att få resultatet i Nk A - Energi, gjorde det provet igår och jag gissade mig igenom hela andra sidan...Hoppas jag gissade bra bara!

Sitter och njuter av en kopp te men funderar på att gå och tjata på att mamma ska köra mig till skolan idag.. Hm låter som en god idé!
Puss på er!
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test