Full rulle

Sitter i en datorsal i skolan och "har" en engelska lektion just nu.. Våran lärare är försvunnen och vi är 5 elever här haha!
Hade en bokredovisning innan som gick helt okej. Förlåt för att jag inte bloggade något mer igår kväll, men jag kände mig ledsen hela dagen och var riktigt trött när jag kom hem igår efter skolan. Jag pluggade och pratade rätt mycket med älsklingen.

Har världens jävla träningsvärk i kroppen idag men var ändå duktig och cyklade till skolan idag också =)
Vi ska ha naturkunskap sen och det ser jag verkligen inte fram emot, sköönt att den kursen slutar denna terminen!
Ska antagligen bara ha genomgång inför provet som jag förövrigt missar på fredag för att vi ska hålla på med lucia hela dagen.  Slutar klockan fyra idag och hinner precis hem för att äta innan jag ska iväg för att lussa och sen till kyrkan för att repetera inför luciakröningen........

Måste iväg nu, men vi hörs ikväll!

Jasmin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test