Footloose & barbesök

I lördags kväll så var vi på musikalen Footloose som gick på Intiman på Odenplan. Anledningen var huvudsakligen för att kolla på två kompisar till oss som spelade huvudrollen och en utav dansarna. De flesta var nog mest där för Brolle, han var skitduktig men vi hade ju bara ögonen för Peter och Johnny! Musikalen var grymt bra och jag rekomenderar er verkligen att kolla på den, man rycks verkligen med! I pausen var mormor helt salig och sa till och med att hon fick lust att börja träna när hon såg dom hahaha! =D De skulle jag vilja se....


Första två bilderna, Peter och Brolle..

  

 
 Och lilla Johnny !

Efteråt mötte vi upp Johnny och pratade med honom, han var skitglad för att vi var där och de syntes i ögonen på honom hela föreställningen att glimten fanns där hela tiden! Vi satt på tredje raden så redan efter att han varit ute på scen första gången så visste han vart vi satt haha och efter det så blinkade och trickade han enbart för oss! =D Så det så!

Eftersom hela gänget var upptrissade så letade vi upp en mysig bar och tog oss något att dricka.
Jag brukar inte dricka så värst måste jag säga men mamma var givmild denna kväll haha först beställde hon in en stor cider till mig, smaskens! Sen fick jag beställa in en Frosen Strawberry Daiquiri eftersom den verkade så jääävlans god när Kålle drack den dagen innan. Beställde den åt mamma såklart men den va så gott som min. =)
Den verkar vara rätt farlig för den smakar ju ingen alkohol alls (tack och lov), enbart massor av jordgubbar vilket är såå gott. Kålle och Sigge (en kille från teatern) mötte upp oss och där satt vi och tjatade hur länge som helst.

Tillslut blev vi rätt hungriga och gick till ett falafel-ställe och åt och lyssnade på en massa lumpenberättelser, fy vad vi skrattade! Lilla Kålle är ingen man ser som millitär och sen drog han även berättelsen om när Johnny hade mönstrat. Numera är han väldigt vältränad men då var han bara ett litet streck och väldigt försiktig. När han kom in till Psykologen och sa att han inte ville göra lumpen frågade de såklart varför, då svarade han bara:
- Jag gör det på ett vilkor, om jag får vara hemlig agent..

Kom hem ganska sent den kvällen och idag på morgonen skulle vi upp satans tidigt för att ta tåget hem.
Finns gott om bilder som jag lägger upp när jag fått alla.

Puss!
Jasmin


Rummet

 
På första bilden ser vi skuggan av Tim och hans mamma Linda. I baren har vi lillsyrran och lilla Emma.
Andra bilden, F V. Mamma, Kålle, Linda, Emma (svagt i bakgrunden mormor och morfar)

 ..Tim och Freja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test