Dan före dopparedan

Jag älsar lov, det härligaste med det är att det inte finns några måsten (förhoppningsvis i alla fall!). Idag har jag tagit det lugnt och verkligen sovit ut. Träffade Sarah nu för sista gången innan hon åker till Spanien imorgon (!!) är det någon mer än jag som är avundsjuk eller? Det blev det vanliga, tjejsnack och en film, perfekt!
Chattat en del med älsklingen som vanligt och jag kan knappt fatta att vi faktiskt kan hålla en vanlig konversation på torsdag. Haha lite skumt att behöva säga så men när man bor 18 mil ifrån varandra och bara kan hålla kontakten via telefoner eller msn.. tragiskt!

När jag blev alltför uttråkad av att sitta framför datorn så gick jag ner till havet, skulle kunna sitta där i en evighet men beslutade mig för att gå hem och pyssla om mig ordentligt från topp till tå. Började med att ta en långt varmtbad och tänkte gå och fixa naglarna med alla dess produkter nu =)
Ikväll kommer förresten mormor, morfar, moster och kusinen hit för att äta och dricka gott =D
Jag älskar julen!

Hej sålänge!
Jasmin


Känns konstigt att det snart redan är 2 år sedan jag och älsklingen stod och pussades första gången där nere vid stranden.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test