Då var denna dagen snart slut

Jag ber om ursäkt för att jag inte uppdaterat men det är så otroligt mycket med skolan just nu så man orkar inte så mycket mer än det. Idag när jag kom till skolan, skulle ha teater första lektionen och så kommer läraren och säger att vi ska ha ett oförberett prov på allt vi haft under hösten. Suck, för det första var jag skittrött som alltid men frågorna var konstigt formulerade i alla fall för att vara kl 8.00 på morgonen! Tur att jag cyklade till skolan, man blir mycket piggare då! Haha hemma höll jag på att somna vid köksbordet =)
Sen hade vi prov i matte b, gick väl helt okej 4 frågor jag inte kunde men det andra tror jag gick ganska bra. Skönt att ha det gjort i alla fall!

Sen hade vi ganska lång lunch innan vi skulle åka till Varberg för att kolla på en teaterföreställning som för övrigt va skitskum! De spelade djur och ja.. Vidrig pjäs om jag får säga min åsikt hehe
Sen drog jag direkt och lussade för PRO Falkenberg.

Pluggat, pluggat, tränat, pratat liite med Simon.. Tja det är väl vad jag gjort ikväll =)
Ska tjuvkika på ett Dirty, Sexy, Money säsong 2 ikväll tror jag.. Kan inte låta bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test