Beslutsångest

Tja! Det var ett tag sen:) Har bara inte haft ork tilol att skriva men nu är jasmin  i stockholm och nån måste väll uppdatera:P
Kom till skolan idag kl 9 och fick reda på att lektionen var inställ så vi började 20 i 11 i stället. Kerstin var tydligen den enda som visste detta och hon hade inte brytt sig om att berätta det för någon annan i klassen. Tack så jävla mycket för den Kerstin!!!
Så nu finns det inte många i vår klass som gillar henne:P
Jag har lite beslutsångest nu inför helgen. Som ni förstått så ska Union Square spela in sin nya musikvideo och skulle gärna vilja va med men vet att jag borde plugga och ta det lugnt lite. Har mycket i skolan nu så det står mellan att ha kul och att vara duktig. Få se hur jag gör:P
Annars blir det nog klassfest imån och kanske julbak på lördag med Freekish. Det blir nog en bra helg hur jag än gör:D
Nu ska jag plugga.
Puss o Kram! //Malin

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Bara så att du vet så blir du kanske inte inbjuden till mitt lilla julbak om du fortsätter att kalla mig Freekish.

2008-12-05 @ 09:35:12
URL: http://fredrikaeriksson.blogg.se/
Postat av: Karin

Den där Kerstin asså... hahaha...

2008-12-05 @ 16:15:18
URL: http://karinfagerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test