Önskelista 08

Nu sitter jag som på nålar och längtar till shoppingen i Jönköping nästa vecka!
Ska bli så enormt kul =)
Men förutom det har jag spanat in ett par snygga höstbyten på ett par olika hemsidor. Därför är jag så vänlig och delar med mig av de goda!
Men upptill alla kläder som troligen hamnar i min garderob i höst står skor och accessoarer högt på listan =)


Söt tunika 199:- www.ellos.se Har redan en höst/vinterjacka men är så kär i denna för 499:- hos ellos!



Härlig höstkjol att ha utanför tröjan 299:- Ellos Ännu en grymt fin kjol, 199:- hos halens.se



Söt klänning för alla årstider 249:- Halens.se Sötaste bikinin 09? 180:- resp. 150:- för över och underdel halens.se

Jasmin

Kommentarer
Postat av: Malin

Så sött! Passar verkligen dig:)

2008-08-10 @ 10:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test