Tjoosan!

Tänkte bara förklara varför jag inte skriver...jo, det är nämligen så att jag och Hanna och en tjej som heter Jossan ska dansa som bakgrundsdansare på en lite festival i helgen och vi är tvugna att koreografera allt själva! Kommer hem sent varje kväll och känner mig inte så pigg på att skriva:) Har redan gått in i väggen skulla man kunna säga! Hm...tredje dagen i skolan typ....bra? :P Hur som helst så skulle det lixom låta likadant varje kväll
"Är död idag och orkar inte skriva mer"
Jaja, jag återkommer helt enkelt när jag orkar och har något roliogare att skriva!
Puss o kram! //Malin

Kommentarer
Postat av: Sarah

lycka till ^^,

2008-08-31 @ 11:13:26
URL: http://thiindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test