Som en liten rosa himmel!!!

Nu har jag äntligen kommit hem...inte för att jag inte gillar att vara med Hanna men man blir trött av att inte vara hemma ibland:P Jusst sådär trött var jag igår när jag kom hem så gissa vad jag gjorde!! Jag tog et BAD!!! Haha, gött gött! Jag fixade en massa ljus och så använde jag självklart mina produkter från Lush. Lush är en kedja som tillverkar badprodukter och dylikt. De har en sån där policy emot djurtestning och så är det naturligt typ. Inte så konstgjort lixom. Hur som helst! Jag fullkomligt älskar deras bubbelbitar som man lägger i bade och då blir det skum och typ färger och sånt!! Härligt:) Jag använde en som ger rosa vatten och vitt skum. Prova det!!! Jätte kul:)
Så nu måste jag visa liye bilder ochså!

                                 
Det rosa vattnet men här är även skummet lite rosa!!!





Och så alla ljus! Vist är det mysigt? Detaljer tål att tänkas på...

Imorgon börjar jag inte förns 11.35 men vet ni vad...
JAG SKA CYCKLA TILL SKOLAN!!!!!
Haha, det tror ni inte om mig va?
Puss o Kram! //Malin

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Åhh så mysigt!!

Och vad har du fått för ett ryck?? Jag menar cykla till skolan, varför?? ;)

2008-08-22 @ 09:45:47
URL: http://fredrikaeriksson.blogg.se/
Postat av: Karin

Mysigt :)

Bra! Cykla på! Bra gratis träning, passa på när det fortfarande är okej väder och inte är halt på vägarna :)

2008-08-22 @ 11:51:25
URL: http://karinfagerblom.blogg.se/
Postat av: Jasmin

Erkänn nu att det inte var så farligt att cykla =)

Badet ser kanon härligt ut!!

2008-08-22 @ 17:35:03
Postat av: Malin

Fredrika: Det är faktiskt jättebra! Du borde haka på nån gång:)

Karin: Jag vet! Nu börjar jag bli lika hurtig som dig:P Fast du kan ju också vara lat ibland:D

Jasmin: Du har inte lika långt som mig faktiskt!! För dig tar det väl knappt 20 minuter:P

2008-08-23 @ 14:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test