Sista dan på lovet

Vad görs en sådan dag som den här då? Jag ska i alla fall snart till Gisela och senare idag ska jag och Fredrika ha en sån där "sissta kvällen grej". Det ska bli kul, vi får se vart det tar oss:P
Igår var vi ju i gbg men jag hinner inte lägga upp några bilder på köpen :( Ni får vänta på det en liten stund till...
Har förresten kommit på ett namn till Fredrika det verkar inte vara såå uppskattat...
Vad sägs om........FREEKISH!!!! Haha, I LUUUV IT!!
Jaja, spendera nu den sista dagen på ett omtänksamt sätt och slösa inte på timmar!!!
Puss o Kram! //Malin

Kommentarer
Postat av: Fredrika

haha väldigt roligt... Inte ett så fint smeknamn men men. Sen så kommer vi att ha en underbart rolig kväll har jag en känsla av. :)

Puss och Kram

2008-08-19 @ 19:11:45
URL: http://fredrikaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test