Shopping..eller vad jag nu ska kalla det

Jag var ju i gbg med Freekish och tänkte visa resultatet här nu då. Problemet är att det inte blev så mycket så jag skäms lite:P Men några smågrejor blidde det i alla fall!


          

Jag köpte alltså: Dansbyxor med rejält utrymme från H&M
                               Två BH's från H&M
                               Almenacka från typ bokia eller nåt
                               Och Foundation/Puder från Make Up Store

Kan ju berätta att jag bara älskar Make Up Store! Jag är Make Up Store-Addicted:P Och nu ska jag dra med mig Freekish ner i djupet av glittriga ögonskuggor och perfektionernas alla produkter! Haha! Luuuv it! Kolla in hemsidan eller en butik när ni är i närheten, eller varför inte ta en sminkkurs! Jag tycker att alla borde göra det:)
Puss o Kram //Malin




Kommentarer
Postat av: Fredrika

För det första sluta kalla mig Freekish... Sen så är jag sååå på väg att bli jätte beroende utav make up store. puss och kram

2008-08-20 @ 21:42:53
URL: http://fredrikaeriksson.blogg.se/
Postat av: Malin

Orh...vill du att jag ska kalla dig Fika då???? Det var Karins förslag!:D

2008-08-20 @ 22:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test