Ojojoj

Detta måste vara tidernas mest krävande dag!
Haha började vid 09.00 men första och sista lektionen var mellan 13.30-14.30, vadå lagom bra planering eller?
Hur som helst så skulle vi guida ettorna genom skolan lite och själva lektionen hade vi med vår käraste Glimvik, så enormt underbar den lille gubben!

Dessutom var jag på gymmet och fixade med mitt kort så att jag kan börja träna nu !
När skolan var slut för dagen så cyklade jag hem i motvind, åt, tog det lugnt i en halvtimme..Innan jag skulle cykla in igen, denna gången för att möta upp Sarah. Sen cyklade vi (åter igen) till badhuset och simmade ett par tusen meter!
Sen var vi lagom strssade eftersom vi skulle vidare på ett viktigt möte med MF Kulturlagret.
Dags att planera höstens arrangemang, ska inte avslöja för mycket men vi ska ha 3 konserter varav jag arrar 2..
Dessutom ska den tredje fyllas upp med en större artist.

Pust, kommer bli en fullsprakande höst kan jag ju säga, jisses vad mycket som ska hinnas med =)
Kul kul kul!

Två roliga nyheter för idag är:
1. Jag har gått ner en jeansstorlek (!!) ..Känner mig kanon =D
2. Jag fick 7 mvg och 2 vg förra läsåret av de möjliga 9 ämnen vi hade!

Puss
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test