Middagen hos Hanna

En ren sammanfattning av den delen av kvällen som jag var med:
Vi åkte direkt från Pippi hem till Hanna där sen John dök upp också =)
Vi innebär, Jag, Malin, Hanna och Simon (Lydemar, inte min älskling)..
Där började vi spela Mario cart i wii versin och det var min första gång och jag sög verkligen på det tyvärr haha..
Jag kom sist i varje lopp hur jag än bar mig åt!

När John sen dök upp så åt vi potatisgratäng och kött, det smakade ljuvligt!
Sen minns jag inte i vilken ordning allt hände men vi kollade på Alvin and the chipmunks och P.S I love you..
Skitbra filmer! =D
Vi åt vindruvor och som vi doppade i choklad och humöret var på topp! =)
Sen gick vi ut och gick en stund för att hålla oss vakna och när klockan var fyra på morgonen åkte jag hem efersom jag skulle upp och jobba halv tio haha ;D

MALIN OCH HANNA KAN JU FYLLA I RESTEN AV HÄNDELSERNA, TACK!


Lite skojigt folk från teaern, bla. min lillasyster, Hanna, Malin och Sigge!


Malin och jag var extremt hungriga ! =)


John är på G!


Hanna och Simon gömde sig varje gång kameran kom fram, ack ack ack!

De var allt jag hade för den här gången tyvärr!
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test