Kräftskiva

Gårdagen innehöll massor med spontana saker! En riktig spontanlördag så att säga haha =D
För det första var jag uppe med tuppen och cyklade in till stan för att träna och det var så otroligt härligt att jag verkligen längtar till nästa gång!
Sen så mötte jag upp Sarah på vägen hem och så följde vi med min lilla familj till Gekås.
Jag köpte i princip ingenting alls faktiskt, hårvårdsprodukter.
Såklart har turen inom bilar drabbat och och denna gång gick kylarn på bilen sönder, ja är det inte det enda så är det fan i mig det andra!

När vi kom hem så klippte jag till en snelugg på mig själv, jättenöjd med resultatet!
Jag har länge velat göra något nytt med mitt hår, men eftersom jag har så lockigt så spelar det ingen roll vad för frisyr man än klipper =P ..Den syns inte i alla fall, men tänk så mycket en liten snelugg kan göra!
Sen på kvällen var det dags för kräftskiva hos mina morföräldrar.

 

 

Det var massor med mat hela kvällen och för mig som äcklas av allt som kallas skaldjur osv fick lax och potatis MUMS!

 

Sen blev det dags för efterrätten, moster hade varit jätteduktig och bakat en äppelpaj som smakade fantastiskt gott =)

 

Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test