Kräftskiva med nära o kära

Ja visst är det väl mysigt?! Jag älskar det. Inga regler utan bara enkelt och avslappnat. Vi as in jag, mamma och Karin var först på stan. Jag köpte maskara och mamma fixade naglarna och så handlade vi en massa till kräftorna. När vi kom hem så gjorde jag ett snabbt ombyte och så kom gästerna. Vi fikade(utomhus!!!) och gick ut och gick med hunden. Vilket innebar två ombyten till. Sedan fixade jag och kussen dukningen och allt som hör där till. Vi åt kräftor...och sedan bar det av mot dörren igen med hunden. Denna gång blev det endast jag och kussen iklädd klackar...man måste rasta hunden med stil;) När vi kom tillbaka var det fika igen och det är ett under att jag kunde äta frukost imorse:P

Nu ska jag snart till Hanna för vi måste dansa!!! Vi har mindre än tre veckor på oss att göra fyra danser...och kunna dem!!! Puss o Kram! //Malin


Den vackra dukningen! Hm...liknar mer ett bombnedslag...


Desire(kussen) börjar nog bli trött på mamma som ska vara med på alla bilder...

Och till sisst den absolut bästa och sötaste bilden från kvällen! (Trummvirvel)
Gizmo i partyhatt!!!!!!   Den lilla stackaren.....



Kommentarer
Postat av: Fredrika

Jag älskar bara bilden på Gizmo. Så söt!!! Fast jag tyvcker lite synd om honom med, ni har trots allt satt på honom en kräfthatt.

2008-08-13 @ 11:17:44
Postat av: Malin

Jag vet! Lite elaka var vi kanske men han blev ju såå söt!

2008-08-15 @ 11:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test