Köpenhamn

..ÄTLIGEN får vi väl säga! Nu har jag tagit mig tid att ta bilder på shoppingens resultat och kan ju berätta lite kort vad vi gjorde där.
Som ni kanske vet så var detta bara en miniresa som skulle äga rum fredag-söndag och det var jag, Simon, kusinen Freja, Moster Ann-Beathe och morföräldrar. Härligt säger jag, kan vara skönt att komma ifrån hemmet lite och framför allt sommarjobbet.
Mormor och morfar bodde i sin husbil medan vi andra delade på ett tvårums tält! =D
Det vi gjorde under helgen var mest att bara ta det lugnt, fira mosters 45-årsdag och spela kort haha.
På lördagen när vi skulle åka in till Köpenhamn så regnade det såklart, men vi höll oss (alla utom jag) muntra i alla fall.
Det hela slutade med en otroligt misslyckad dag och jag var jättebesviken, det blev liksom inte alls som jag hoppats på utan alla va små sura och ja usch säger jag bara. Detta är i alla fall vad jag fick med mig hem från Damnark den här sommaren.


Kjol från Bik Bok på rea DKK 99:-



Little miss t-shirt DKK 149:-


Bh och trosor H&M DKK 98:- och 48,90:-

(Jag vet inte vad ni läsare anser om att lägga ut bilder på underkläder, så för er som misstycker ver jag hemskt mycket om ursäkt!)

Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test