klantmaja!

Haha hej på er! Sitter på jobbet just nu och mest skrattar åt mig själv :)
Jag la nämligen armen över ett vaarmt våffeljärn, så just nu sitter jag med en sönderbränd arm, rätt komiskt^^
Men inte surar jag för det, jag har nämligen bokat biljett hem till min älskling nu, s jag åker på onsdag! Gissa om jag längtar =)

Sen så ska jag och Malin hem till Hanna ikväll, vi ksa kolla på film och mysa..Möjligen ta ett nattdopp i de blå..Bara ett litet problem att det inte baa är vi tre tjejer utan två kompisar, Simon och Adam som kommer med och jag och Malin saknar liksom badkläder.
Visst säger Hanna och kommer med den braiga idén om att viska ta underkläder bara....i spets... Aldrig! Haha =)

Nej nu måste jag kyla ner armen med ny is så jag måste sätta punkt för detta inlägget nu, men vi får ta ett par bilder ikväll!

Puss på er!
Klanten Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test