Imorgon smäller det

..Då börjar skolan igen ja.. Har upprop kl 09.00 och ska träffa tjejerna en kvart innan det.
Har en del ärenden den dagen så jag kanske tom. ska vara så duktig att fixa en utav dem innan skolan!
Ska nämligen fixa mitt gymkort, har tillsammans med Johnny lagt upp ett träningsschema som jag ska följa i höst och så får vi se vart det leder sen.
Enligt schemat för skolan imorgon slutar vi vid 16.00 men hoppas på att dom är snälla mot oss första dagen så vi slutar lite innan!

Efter det ska jag och Sarah cykla till Klitterbadet för att börja med höstträningen vilket innebär 2000m simning imorgon, härligt! På kvällen ska vi sen på styrelsemöte för MF Kulturlagret.
Alla evenemang ska ju dras igång nu också, skojigt skojigt! =D

Vad gäller idag så gick jag upp tidigt och tog det lugnt, ska cykla en sväng och bla. lämna tillbaka en väska och köpa ett litet block där jag ska föra en mat/träningsdagbok.
Annars ska jag passa på att njuta sista dagen i det fria och göra sånt som faller mig in, inga planer.
Utöver det så går jag och väntar på en beställning från halens.se, ska bli så kul att få hem det =)
Och vad paketet innehåller får ni vänta och se!
Tänkte slänga in dagens mysoutfit till er nu

 

Kofta, antik haha x) Simple Wish
Shorts, H&M



Puss
Jasmin

Kommentarer
Postat av: Simon

Naw, vilken söt kofta du köpte dig!:D

2008-08-19 @ 19:46:20
Postat av: Jasmin

Höhö, den är jättegammal =)

2008-08-19 @ 20:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test