Hultagård´s update!

Som jag nämt åke jag till min älskling i onsdags och jag fullkomlig älskar at komma bort lite och samidigt få spendera tid tillsammans med den pojk jag vill leva mitt liv ihop med. =) Det kan inte bli bättre!
Eftersom jag har jobbat varje dag så känns det så enorm härlig at bara göra ingenting (även om mit jobb besod just av, ingenting), nu känner man en frihet till att göra vad man vill.

I samma vända som Malin slängde upp en bild på sin nya jacka kom jag på att jag också har en att visa, däremot är den hemma och inte av ett sånt snobbmärke som SnobbMalin har valt haha ;D Inge illa menat, men jag har inte pengarna till det.. Om jag inte får skryta lite med mina 10 000 Cash som ligger i plånboken just nu och skriker =)

Finns inget hemresedatum bestämt än, utan tar det som det kommer. I nästa vecka ska vi åka till Jönköping och shoppa på A6, själv har jag aldrig varit där men det ska tydligen vara ett enoormt shoppingcenter, och de gillar jag tanken av!
Dagen innan jag åkte spenderade jag mycket tid med min kära vän Sarah, vi la upp en träningsplan för hela hösen vilket innebär styrketräning 2 ggr/veckan, simmning 2000m*2 ggr/veckan och 3dagars vila sam promenerande och lämplig kost upptill det. Det känns fruktansvärt inbjudande och jag kan knappt vänta med att få sätta igång =D
Någon som hänger på?!

Bilderna från Hannas myskväll är (som vanligt) väldigt försenade, men jag har mobilsladden med mig så i dagarna kommer dom upp! Blev bara under måliden men de är ju bättre än inga alls!
Ska gå upp och göra min pojkvän sällskap framför tv:n nu, så ni får ha det så bra!

Ska passa på att tillägna 3 klasskompisar en tanke, efersom dom flyttar ifrån vår klass i höst...
Jasmin

Kommentarer
Postat av: Malin

Va?! Ska dom byta klass? Teater som ska flytta över till musikklassen eller bara några som inte vill gå kvar?

2008-08-08 @ 21:55:30
Postat av: Jasmin

Julia ska flytta till dansgymnasie i Lund och Emilia och Therese ill friskvård istället...

2008-08-09 @ 13:18:16
URL: http://mahaja.blogg.se/
Postat av: Malin

What the...!!! Jaja, okej. De trivdes väll inte i klassen så...

2008-08-10 @ 10:46:28
Postat av: Therése

Tack. kommer sakna alla våra teaterlektioner<3

2008-08-11 @ 20:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test