Hemmaahh!!

Jag slapp jobba hela dagen idag för det var så lite folk så nu kan jag i lugn och ro packa och fila lite på dansen! Är ju knappt hemma nu när skolan börjat igen:P Jag ska snart iväg till Gisela så sen ska vi cyckla till stan och sova där inatt. Gisela äger nämligen ett hus där med så det passar oss ganska bra:P Imorgon ska jag till Hanna för vi måste bli klara med dansen nu! Vet ej när jag kommer hem och vet därför inte heller om jag hinner skriva då...kanske hinner jag när jag kommit hem på måndag kväll!!!:P Ska ta lite bilder efter skolan åt Hannas mamma och sedan ska jag klippa mig så är väl hemma vid 8-tiden.
Tills dess så vill jag bjuda på en bild!!! Tänk på att klockan är ganska mycket och vinkeln är inte så bra:P Men det där bjuder jag på!!!
Puss Puss!


//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test