Gäsp..

Godmorgon på er, jag är så trött så ni anar inte!
Igår kväll var det som om något slog mig riktigt hårt i huvudet för helt plötsligt blev jag jättetrött.
När jag väl somnat så skickar Simon ett sms från sin hajk med alla ettor på FP, och jag som vaknar av minsta lilla ljud kunde ju inte undgå ett sms.
Det blev till att somna om och i morse så vaknar jag en timme innan jag ens behöver gå upp!!
Dessutom så gnäller syrran på mig för att hon inte hittar mina nycklar där hennes cykelnykel befinner sig.
Vad tror ni?.. Dom låg precis framför näsan på henne där jag sa att dom låg men ändå envisas hon med att om och om gnälla för mamma "hon får fan köpa nya nycklar till mig!" Shit vad trött jag är på sånt, DET är en av de stora anledningarna till varför jag längtar till jag får lämna detta hus!

Sen helt plötsligt blev jag jätteglad och skuttade runt här hemma, anlednignen är väl lite väl personlig och säkert jättegalen enligt er så därför behåller jag mitt lilla glädjerus för mig själv =)
Idag väntar 3 lektioner, en genomgång inför kulturhistorian, svenska och engelska.. VILKET BETYDER 2 LEKTIONER MED PER!! urh....

Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test