Fredrika aka????

Jag har egentligen inget att skriva... Har jobbat idag och tycker som  sagt var att det ska bli gött å börja skolan igen:P Ska över till Freddie snart och vi får se vad vi hittar på...
Imorgon ska vi till Gbg!! Jag och Freddan asså och vi ska(trummvirvel) shoppa!!!! Haha! Luuuv it!
Om ni undrar över de smått nördiga namnen så är jag just nu i fart med att komma på ett bra smeknamn för Fredrika som har ett sådant där tungvrickarnamn. Hon är inte överförtjust i förslagen som än har blivit typ Freddifish och de redan nämda:P De är kanske inte såå bra:D Har ni något förslag?
För övrigt så har man ju nu då tjuvkikat lite på sitt shema för det kommande året och jag fick en megachock!!!!!!! Kulturhistoria i FYRA timmar!!! Haha, får se hur det går.....
Såg även att vi på måndagar ska ha först dans, sen dans...och sedan idrott!!! och så avslutar vi med svenska! Stackars Per......
 Stay strong in the struggle! //Malin

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Kul att jag kunde vara till hjälp :D

2008-08-18 @ 10:49:47
URL: http://lindaslya.blogg.se/
Postat av: Fredrika

Hmm vet inte riktigt om jag tycker att du skall komma på något förslag?? Men åh andra sidan så kan jag ju få bättre än det du har för tillfället. :P

2008-08-18 @ 21:22:47
Postat av: Karin

Kalla henne Fika :)

2008-08-19 @ 18:07:05
URL: http://karinfagerblom.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack för tippset!! Nu står det alltså mellan Fika och Freekish:P Nu blir hon glad:D

2008-08-20 @ 12:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test