En sväng ner till pappa

Ja, förutom att jag varit/är (vet inte riktigt) sjuk så har jag varit och hälsat på pappsen i Lund lite.
Det var riktigt trevligt om man då bortser hur jag mådde under tiden och att det inte alls underlättade med 3 små skrikande barn.
Eftersom vi inte träffas så ofta så fick jag en hel del tidiga födelsedagspresenter, jag fyller ju inte år förrän den 29 oktober men så kan det va och det tackar jag för!
Tänkte visa er vad jag fick, hoppas ni inte blir allt för trötta nu! Haha....

 

Lång härlig kofta, 399:- Bik Bok                       Tunika / klänning 149:- Gina Tricot

   

Hilary Duff's parfym "With love" 335:- Kicks   Sjal 99:- och skärp 179:- Gina Tricot

  

Bh och trosor H&M                                         Tröja, Only 199:-  Vero Moda

 

Skor 249:- /st Skopunkten Klocka, Guess 1990:- (995:-) Klockor.nu

Det var det hela, observera nu (ni som tycker jag shoppar mycket, hrm) att detta är presenter från min käre far och inte hämtat ur min egna plånbok =)

Puss på er
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test