En dag med Sarah

Sommarlovet börjar lida mot sitt slut nu, tyvärr!
Eller....kanske inte tyvärr, ska bli ganska skönt med fasta rutiner igen och att få träffa alla sköna kompisar =)
Men jag vill inte att lovet ska ta slut, jag har levt som i en dröm, spenderat typ varje dag med Simon och det har gått kanon bra ju. Inte slängt något på varandra i alla fall haha! Längtar tills vi kan flytta ihop..Ska inte trötta ut er med mitt drömande.

Åkte hem ifrån Simon igår och hade inte orken att blogga då, var väldigt ledsen men nu är jag tillbaka.
Länns fortfarande jobbigt men så är det ibland.
Tillbringade hela dagen med mig kära vän Sarah i stan för att ta igen mina veckor av sommarlovet som bestått utav jobb eller resor till Simon.
"Självklart" lyckades jag fynda lite basplagg till i höst som jag tänkt visa er nu.




Ring i silver från Oscar Perssons 210:-

 

Jeans 1/2 reapriset 74,50:- BYoung
T-shirt med rygguringning 99,90:- Vero Moda

Jasmin

Kommentarer
Postat av: sebbe

bra kommentar angående mitt inlägg om kärlek

där fick jag något att tänka på :)

2008-08-18 @ 22:25:31
URL: http://sebbegaylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test