Back from the dead!!!

Okej...jag var aldrig död...men halvt medvetslös var jag i alla fall! I onsdags var jag på Gekås med Hanna och Jossan för att köpa lite scenkläder. Sedan följde jag med Hanna hem och vi åt lite nyinköpt godis och spelade mariokart. Jag började må lite dåligt as in huvudvärk och illamående. Kom tillslut hem och kände mig som ett manglat lakan! Nästa morgon mådde jag piss...fortfarande huvudvärk och illamående men även lite yr och trött såklart. Spydde...hade inget i magen redan då kan jag meddela....sov...spydde lite till och sov! Varken åt eller drack på hela dagen!!!!
Vaknade imorse och mådde liiiite bättre. Kände att jag var tvungen att äta även om jag inte var hungrig och fick i mig en macka, två små melonbitar och lite vatten. Nu har jag även vart ute och gått så nu känner jag mig nästan som en människa!!! Så sjukt irriterad och ledsen man blir! Jag skulle ju klippt mig igår men nu måste det vänta tills nästa måndag!!!! Bajs!!
Är ju i alla fall lite piggare nu och ska nog försöka äta lunch idag:)
Nog om äckelpäckel och sjukdommar!! Snart börjar skolan!!:) Vadå? Sade jag nog?
Gawh!!!!
Puss o kram!!! //Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test