Arn - Riket vid vägens slut

Var på Sverigepremiären av Arn 2 igår kväll tillsammans med min lillasyster, morbror, moster och kusin!
Kvällen var så himla lyckad och rolig och för att inte tala om filmen, WOW! =D
Den var hur bra som helt och verkligen till att rekomendera till er andra där ute, satt och snyftade till ett par gånger.

Det är första gången Sverige lyckas göra en bra film, det är första gången världen får se att tvåan kan vara minst lika bra som ettan!

Men vägen till Varberg och bion var inte lätt.. Vi hade förbokat platser och dessa var man tvungna att hämta ut senast 30 min innan bion. För det första lyckas vi bli lite sena iväg och tillråga på allt så får vi punka på vägen dit.
Det finns inget annat att göra förutom att köra på ena fälgen hem till mina morföräldrar och ta deras bil =P
Fy, vad kul vi hade! Men snäll som min lilla mamma är så ringde hon upp till bion och sa att de inte skulle lämna ut våra platser för vi har fått punka på bilen så att vi är påväg =D haha

 
Inte bra... ack ack ack


 Min gulliga kusin, Freja!

 
The one, the only..Morbror Mange =D

 
Hon har alltid varit en glad prick, en av mina förebilder <3

 
En vääldigt dålig bild, men det ver den enda på dem.. Vi träffade på hennes ex sambo, Björn "Bojjan" =D

outfit kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test