A6 Shopping!

Här kommer gårdagens resultat av shoppingen på A6 i Jönköping!
jag vill ine nämna slutsumman av allt men jag är verkligen nöjd med mina köp.
De enda jag är är lie besviken över är a Gina inte fanns där menmen..
Ska snar räffa pappa och shoppa i Lund och sen väntar shopping med Sarah. Sjukt kul!


Sneakers Race Marine 399:- Stadium


Kalender + två pennor 147:- Bokia


4GB 99:-


Klänning 100:- rea Vero Moda


Shorts 98:- och mascara 120:- (rabatt) H&M


Kofta 499:- Vila (inte helt rätt färg på bilden, den är mer curry färgad)

Så glad för att jag kom hem med detta, för de är verkligen saker jag behöver och använder!
Usb:n är ju inte av bästa modell men hade bara tänkt tömma datorn på alla bilder som ligger där och saktar ner allt :P
Kläderna är kanon sköna och den rosa kalendern är jättesöt! perfekt till skolan och de är ju bara höga jubel nu när jag har min älskade mascara igen! :D

Jasmin

Kommentarer
Postat av: Malin

Sjukt snygga skor! Och shortsen var ju ursöta:) Surprise surprise! De var rosa! Hrm...

2008-08-15 @ 11:29:43
Postat av: Jasmin

Överraskande med rosa?! ;D haha, ja skorna är asheta och super sköna!

2008-08-15 @ 15:12:45
Postat av: Simon

Haha, du skriver att du inte vill avslöja slutsumman men endå skriver du vad allt kostar berdvid varje produkt, ditt lilla gullifjuuun=D

2008-08-19 @ 19:52:25
Postat av: Jasmin

Simon, folk är för lata för att orka räkna ihop allt^^

2008-08-19 @ 20:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test