Tvättäkta söndag

Idag har jag som vanligt haft en sån där riktig söndag. Det blir alltid så:P Och jag hatar dem oftast! haha Vaknade relativt tidigt och åt en liten frukost innan jag gick ut och gick. Sen har jag pluggat en massa matte, slagit mig själv med böckerna, städat och tagit det lite lugnt. En typisk söndag. Ska snart äta en rejäl söndagsmiddag också bestående av stek, potatis, brysselkål och brun sås:) Mums!
Det har alltså inte hänt så mycket idag och hade tyvärr inga bilder från igår så jag har inte haft något att blogga om:(
Har matteprov imån och det kommer gå iiiilla!:P Ska i alla fall gå och lägga mig tidigt i förebyggande syfte:)
Puss o Kram! //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test