TGIF!

Har bara legat hemma hela veckan men fredagar är ändå fredagar. Gick på min enda lektion i skolan och sedan åkte jag hem för att tillbringa eftermiddagen, pluggandes i vår nya soffa! Pluggandet var så klart urtråkigt men vi har nya soffor. De är lite större, och modernare:) Går i en silvergrå färg och passar den äldsta kattens färg alldeles utmärkt;) Haha. Den är riktigt mysig faktiskt så nu saknas bara lite filtar och kuddar så blir det perfekt:) Fick ett nytt soffbord också.
Som pappa så fint förklarat för sina elever idag så har han FF, alltså frufritt, vilket betyder att jag har mammafritt, MF, oj! Kolla! Det var ju mina initialer:D Hur som helst så är vi alltså själva här hemma jag och pappa och har firat detta genom att spela riktigt hög musik. Mamma går alltid och sänker så for vi satt på musik här hemma så det var bara för oss att njuta idag:) Käkade taccos och ska snart titta på Dobidoo. Fredagar är verkligen mysiga:) Ska jag tillägga att vi har delat på en flaska rosévin också? Oops! Förlåt mamma för att du inte fick smaka!<3
Nu blir det kaffe och dobidoo...jag vet, jag är lillgammal:P
Puss o Kram! //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test