Stockholm

Då var man alltså hemma i lilla Falkenberg igen, är väl smått skönt att få komma hem till sin egna säg och träffa tjejerna igen men för mig finns det en obeskrivlig "kärlek" till Sthlm. Kan verkligen inte förklara vad det är men jag trivs så jävla bra där. När vi körde hem igår och precis kommit förbi sthlmskylten så for det ur mig "ååh, jag längtar tills jag ska till stockholm igen".... Hm!


Så här roligt hade jag på vägen hem....

Helt oplanerat så träffades vi tjejer och kollade på film och pratade här hemma hos mig, jättemysigt och vi hade ju faktiskt inte träffats på näästan en hel vecka! Hade verkligen saknat dom :)
Men som sagt min tid uppe i huvudstaden var verkligen härlig! Det blev en massa shoppande, flertalet fikapauser och en eftermiddag med en av mina närmsta vänner Petter som jag lärde känna för snart 3 år sedan efter en incident på Cypern, som är allt för pinsam för att nämna här haha ;)
Jag försöker att inte deppa ihop, det är ju bara 25 dagar kvar tills vi tjejer drar upp för att festa och ha riktigt kul!

På lördagkvällen var vi och kollade på cats och enligt mig var det en besvikelse, dansarna/akrobaterna var grymma men jag fattade typ zero av handlingen, kände mig smått dum. Men med det sällskapet man hade så lyckades man ha riktigt roligt i alla fall!
Efter 4 dagar som gått i ljusets hastighet så var det som sagt dags för oss att åka hem igen. Sorgligt.


Bilder är på väg men just nu så är kameran ute på andra äventyr!


Jasmin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test