Stockholm baby!

God afton på er där ute! Just nu sitter jag i en väldigt liten och mysig lägenhet i Sthlm, jag tog med mig ett par favoriter och snodde mormor och morfar bil och körde upp oss hit... Nej riktigt så illa gick det väl inte till men jag passade på att övningsköra hit och är här med min moster, kusin och lillasyster.
Vi lånar en liten trevlig etta på söder av en bekant och har väldiga problem med att infinna oss i att man behöver vara lite tystare i lägenheter än ute på landet där hemma...

Men men, vi har mest tagit det lugnt idag, i alla fall jag är rätt trött efter bilfärden hit men vi var ute en sväng genom gamla stan innan. Jag missbedömde vädret och höll på att förvandlas till en iskub, gick in på indiska och köpte ett par söta vantar till mina gaaanska kalla händer. Jag var så kall att jag typ kände mig varm, haha scary!
Sen gick vi in på ett mysigt café och drack varm choklad, ett par satt i en soffa några meter ifrån oss.. Jag blev typ sjukt avundsjuk, jag vill också mysa!


Här är mina resekamrater, med varm choklad och mysiga vantar.. 99:- på indiska



Nu har jag bytt om till en superskön "hemmakvälls-outfit" som består av ett par korta rosa mjukis/pyjamas shorts, linne och knästrumpor. Inte världens snyggaste på långa vägar men oj så härligt!
Nu ska jag försöka få fram webb-tv med Idol :)

Kraam
Jasmin

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh! Jag är så avis:( Mamma åkte nyss också, till sthlm:P Vantarna var supersöta! Tittade också på dem när jag var i halmstad, men du passar ju extremt bra i dom:) De är så du<3

2009-10-02 @ 10:08:45
Postat av: Jasmin

Hej gumman! :) Men om 26 dagar är det vi tre tjejer som är här, så jävla nice :D Vi har blivit inbjudna att festa med petter och hans kompisar om vi vill :)



Jaa jag gillar dom skarpt, först var det mer att jag öpte dom för att dom va söta och för att jag frös så jävla mycket men sen fick alla intygat sig om att det var mina och att jag borde födas in som prinsessa i nästa liv ^^lol....

2009-10-03 @ 09:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test