Sovmorgon

Det är så himla skönt att kunna vakna när man vill, sega framför en film för att sedan åka till skolan. Älskar långa sovmorgonar:)
Det gick bra igår. Är ganska nöjd med min fyra ombyten till modevisningen, någon skulle man kanske vilja ändra på med fick bättre än många andra:P Det var kul att testa kläderna och det serverades urgulliga små kanelbullar och kaffe, så min dag var räddad redan där. Efter det så äkte vi och tränade på det vi har gjort och det gick ganska bra, glömde några saker men det är bara att göra det om igen så sitter det snart. När vi kom hem bar vi ut våra soffor för idag ska vi få nya. Har lite problem med att skiljas från dem men antar att det bara är soffor...jag har psykiska problem, jag vet:P
Nu upptäckte jag att klockan har blivit mycket så jag har faktiskt lite bråttom!
Puss o Kram! //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test