Söndag

Vaknade typ elva idag gott folk och så sent har jag inte vaknat på länge! Kan bero på att det blev sent igår och inte sov så mycket under själva natten. Kan va så:P Hur som helst så när jag vaknade hungrande efter frukost så insåg jag att vi inte hade någon frukost hemma. Nackdelen med att inte ha någon mamma hemma:P Gissa vad jag gjorde då! Värmde upp resterna av gårdagens pizza tänker väl ni då men näääj:) Jag bakade scones!!:D Duktigt va? De blev jättegoda och nu så finns det kvar till mamma när hon kommer hem med tåget ikväll.

Har spenderat största delen av dagen i soffan, big surprise, och inte gjort något. Dagen har liksom dragit förbi i ett töcken som om jag var bakis:P Läskigt. Fick i alla fall plugga lite.
Ska käka nu och sen ska jag till Jasmin för en liten rendez-vous. Kan inte fatta att jag inte sett Jasmin på nästan en vecka! Saknar gumman! Hanna kommer såklart me så ska vi se en film:)
Försöker förresten lära mig hur man snackar med två pers samtidigt på mobilen. Har hittat alla knappar men det funkar inte riktigt. Det är något som går fel:(
Nu, mat!
Puss o Kram! //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test