Skämmt ut mig, som vanligt...

Jag är expert på att skämma ut mig alltså. Jag behöver inte göra mycket, jag bara lyckas hela tiden :P
Det räcker att jag går in på ICA så jaha,  då skämmer man ut sig... haha, nu blir ni allt nyfikna på vad jag har gjort va?! Men det tänker jag inte säga. Kan bara säga att V1 har något med det att göra så fattar Malin och Jasmin haha. Elak jag är, men sådan är jag :P hihi
Sitter nu och lyssnar på Oh God av Jamie Cullum. Sjukt bra låt alltså. Vi gör en dans till den i skolan. På tal om dans, vi hade kontakt improvisation i går på dansen. Riktigt kul var det alltså. Jag och Malin jobbade tillsammans och vi testade lite lyft och så. Men vi lyckades trilla och jag fick hennes armbåge på mitt högra öga. Det gjorde ganska ont och vi trodde att jag skulle få en blåtira. Blev bara lite röd och hade ont runt ögat resten av dagen. Vi är klantiga :P 
Nee nu ska jag sätta mig och läsa lite.
Ha det fint
Tjoflöjt /Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test