Positiva lisafisa

Tjenare... Jag tackar och bockar för att jag fick sluta ett par timmar tidigare från skolan idag, denna tid ska läggas på andra roligheter så som städning plugg och träning. Suck*
Jag började morgonen med ett varmt bad, tänkte passa på att slappna av och vakna på ett mjukt och något varmare sätt, vilket också betyder att jag fick gå upp ganska mycket tidigare också. Jag säger bara en sak, det var inget för mig! Jag är mycket tröttare än vanligt och höll på att somna i badet, big no no!
Hade två lektioner i skolan, rättskunskap som var segare än vanligt = höll på att somna....
Sen skapande verksamhet där vi skulle kolla på en svartvit film med clownteknik = höll på att dö....

Som sagt, vääldigt taksam för att jag fick komma hem nu!
Nästan så att jag blir på bra humör ;)

Sitter och dricker lite te och funderar på hur jag på bästa möjligta sätt ber mamma köpa lite dricka till oss tjejer inför sthlm....Det tåls att tänka på!
Men nu bör jag sätta igång med allt tråkigt jag ska hinna med innan jag får utsätta min kropp för lite go träning!

Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test