Pengar flyger

...iväg som löv i höststormen. Haha ja, man kan ju nte åka till Sthlm utan att komma hem med massa nya grejer till garderoben. Det vore ju så....hm... okvinnligt?

Hur som helst vill jag visa er plaggen innan det blir så oaktuellt att det växer mossa på bara tanken att visa mina senaste inköp, brukar ju bli så men inte denna gången!
Jag struntar i att kameran är borta, det får bli lite opersonligt genom att jag helt enkelt snor bilder på plaggen från internet. Fyyy...



Linne, kofta och kjol från Gina Tricot
Kjol som jag använder som tunika från Indiska (!!)
Parfym, Beckham Her story från Kicks

Annat jag köpte som inte syns på bild är bland annat två armband från Indiska och Ur & Penn, vantarna men dom har ni ju redan sett, svarta nylonstrumpor och läppglans.

Tycker ändå att jag varit ganska duktig på att hålla igen med shoppandet denna gången!

Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test