Noooooo!!!

Och så blev det ingen dans! Seriöst...nu är jag så nära själmordsbenägen man kan komma utan att vara emo:P Är nu på jakt efter en linneduk jag och Hanna och kan inte säga att det går så bra. Gick ett varv i skolan och tittade i alla fönster tills vi kom på att det är fan inte en linnegardin vi är ute efter! Så nu tror jag att vi ska till personalrummet snart...fast å andra sidan vet jag inte om vi vet hur en linneduk ser ut...hm...
Sen kom Hanna på en briljant idé om hur vi ska gå till väga om vi inte hittar duken i fråga. Vi får helt enkelt ta och lägga en linnegardin på ett bord och glo en stund tills den blir en linneduk! Detta förutsätter att vi hittar en linnegardin det vill säga:)
Om ni nu undrar vad vi ska ha en linneduk till så är det bara att läsa förra inlägget;)
Nu blir det linnejakt!
Puss o Kram! //MaHa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test