Never to late for update?

Ojoj nu är det nästan en hel vecka utan några uppdateringar, dåligare än någonsin!
Är rätt trött på alla dumma bortförklaringar och ursäkter men i ärlighetens namn så hardet inte hänt något vidare mycket denna veckan, min vardag just nu består av övningskörning, plugg och träning och visst ett inlägg då och då om det är väl okej men inte att läsa varje dag kan tänkas...

MEN nu till deet roliga, igår var det dags för en ny studentfest, temat var P.
Eftersom jag failade förra gången så hade jag bestämt mig för att bara gå på förfesten men tjejerna i klassen och sen dra hem. Men vi hade så sjukt kul vi tjejer och efter lite dricka så hade dom övertalat mig på att försöka komma in ännu en gång. Vi la snabbt upp hur brottet skulle gå till, med planering in i minsta detalj.
Timmarna gick och vi görde lite "lekar" som sanning och jag har aldrig... Man fick veta en hel del ocensurerat om dessa tjejer som man inte hade en aning om, jävligt kul och förfesten bjöd på massa skratt.

Sen till the big moment, vi skulle ta oss in på Grand och jag lyckades fint med lite oskyldiga hyss och vips så var jag inne, till allas jubel! Jävlar va vilt och galet vi hade det, massa dans och annat kul som man kommer skratta åt länge! Vi tog en hel del bilder men jag har inte fått dessa än så ni får vänta lite med det.

Nu ska jag, efter att ha genomlidit en hel dag i skolan med "dagen efter" besvär ställa klockan och sova/titta på film innan det är dags för lite plugg innan böckerna läggs undan för lite fredagsmyyys.

Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test