Monday night



Hej och hå vilken dag... Hela den här sista tiden har varit helt skruvad, så mycket att göra men ändå så lite, jag får det inte att gå ihop! Filminspelningarna gick toppen i lördags, det kunde faktiskt inte ha gått bättre om jag får säga så :) Jag har inte riktigt haft tid till att blogga och just nu så händer det inte jättemycket mer än plugg och det kan ju inte vara för roligt för er att läsa om heller. Igår däremot så var jag på gym-/easyline instruktörsutbildning och det var väldigt intressant hoppas på att få jobbet på sheshape om ett par veckor!

Jag satt och var helt död igår, kollade på klockan och fick smärre damp när jag insåg att den BARA var 19.00 trodde den var i alla fall 22.00 Det blev en jättejobbig sitation för jag var så trött att jag knappt kunde hålla ögonen öppna men samtidigt skulle jag inte kunna lägga mig då utan att vakna igen 03.00 och vara hur pigg som helst.
Dagen idag började väldigt tröttsamt, sovit dåligt och hade ett maga stort prov i rättskunskap direkt på morgonen. Hoppas på att det gick bra! Det är skönt att ha det gjort. Sen hade vi lite clownteknik på teatern, ingen kommentar om det och sen blev det dags för körlektion med Anders. Vi körde stadskörning och jag är jättenöjd med hur det gick. Snart dags för uppkörning.........
Körde lite till med min moster på eftermiddagen och stöttade mamma när jag kom hem som har det jobbigt med min lillasyster nu. Men men, har varit ute på en härlig promenad i solnedgången och ska fixa till kvällsmat, en god kopp te och läsa lite teori nu.

Ha det gott
Puss / Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test