Lil'sis goes model-4real

Kommer ihåg när min syster skrev det första på sin blogg bara för att jag gick för typ bröllopsklänningar och lite underkläder på den där bröllopsmässan får några år sedan. Visserligen var den stor men har ju gått lite till nu och det är ju inte så jättestort längre:P Men gissa vad som hände igår! Asså, själva visningen gick asdåligt eftersom vi inte hade sett flera av våra kläder innan, vilket man kanske får vara beredd på men sen var scenen asdålig. För oss heter det scen för vi dabsar ju också:) Det låg en jävla matta på som inte satt fast så den fluttade ju på sig när vi snurrade och sånt. Så irriterande.
Hur som helst så efter visningen så gick vi och tog lite kort. Både för en som marie känner och två tjejer som var lite mer kreativa. Det var riktigt kul för först sa fotografen att jag liknade den där kända modellen från sverige vad hon nu heter, det är alltså andra gången jag får höra det. När hon började ta kort så frågade hon om jag hade blivit fotograferad innan för jag verkade van:D Vet ni vad hon sa då?! Hon frågade om hon skulle kunna ta fler kort på mig nån gång så hon tog mitt nummer:D Haha! Så sjukt kul:)
Har inga riktigt kort från igår men tänkte slänga upp lite backstage-bilder senare. Ska sminka mig nu innan jag ska till skolan. Vi ska nämligen filma efter skolan så vi måste på med lösögonfransar och all skit nu:P
Vi hör ikväll!
Puss o Kram! //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test