Jag är väck...

Jag vet inte vad som har varit med mig i dag alltså jag har varit helt väck...
Kröp up i soffan för att läsa med kunde inte koncentrera mig. Så i stället gick jag ut på en promenad längst stranden. Riktigt härligt. Lyssna på Paramore och tog en massa kort med min nya mobil :)
När jag kom hem igen var det dags att plugga till mitt stora psykologi prov som jag ska ha i morgon. Jag kan det igentligen men när mamma förhörde mig gick det inte så bra. Kunde verkligen inte koncentrera mig :P Mina tankar bara flög i väg till annat och hon fick fråga om samma fråga flera gånger :P Haha jag är väck... Känner mig både trött och flummig... vet inte vad det är med mig i dag alltså...
Ska nu ta en macka till kvällsmat och sen får jag se vad som händer.

Tjoflöjt /Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test