Halmstad

Och så var det dags igen! Köpte upp halva Monki idag som numera är min favvoaffär:) Har en tjejdag idag med mamma och Freekish och vi började dagen med en shoppingrunda i Halmstad. Köpte förutom en massa saker på monki, kuddar och filtar till vår nya soffa och Vänner säsong 4. Käkade på Espresso house och unnade mig en stor varm choklad med grädde och marshmallows:D









Allt är alltså köpt på Monki, men måste tillägga att min underbara mamma hjälpte mig med några av mina inköp. Utan henne hade jag nog inte köpt allt:P

Nu ska vi nog se något avsnitt av Vänner och senare ikväll ska vi äta sushi och titta på Coco Chanel och äta en massa exotiska frukter:)



Puss o Kram! //Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test