Galen fredagkväll

Jag fattar inte. Jag skulle ha en lugn och mysig fredagkväll hemme i soffan. Titta på film och bara ta det lugnt efter en vecka med bara plugg.
Men nehe. Jag och mina föräldrar satt och åt, så kom Marie (Min bror Joels flickvän) hem till oss för att lämna en sak. Hon frågade mig då om jag inte vill hänga med henne och hennes tjejkompisar ut till en fest. En fest på parkeringshuset ovanför Gallerian.
Efter mycket tjat från Marie lyckades hon övertala mig. Så jag gjorde mig snabbt i ordning och cyklade hem till Maries kompis där dom hade förfest.
Vi kom till parkeringshuset ganska tidigt och det var inte så mycket folk där. Men efter ett tag kom det allt fler och fler. Det var då ganska mycket folk.
Jag hade köpt en cider i baren och Marie och jag delade på en annan. Sedan hade jag också druckit lite på förfesten. :P 
Marie lyckades till och med få mig upp på dans golvet och där var vi typ hela kvällen sedan. 
Jag träffade mycket folk som jag kände och det blev en hel del dansande med folk. :)
Kom hem sedan lite innan halv tre och hade då så fruktansvärt ont i mina fötter, har det även nu också. Hade högklackat hela kvällen. Aj säger jag bara :P
Det blev en riktigt kul kväll och jag har Marie att tacka för det!
Så i stället för en lugn och mysig kväll hemme belv det ut och festa :D haha  Fattar inte hur hon lyckades övertala mig, men är glad för det :P

Tjoflöjt  /Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test