Förberedelser

Måste gå och lägga mig nu eftersom att jag måste duscha imorgon bitti. Ska ju på modevisningen imån och måste vara så nyduschad som möjligt när de ska styla oss. Hinner inte i skolan så det får ju bli innan jag stciker till skolan tidigt:P Är sämst på att duscha på morgonen efter som jag tar sån himla tid på mig:)
Måste packa och kommma på vad jag ska äta också. Måste fixa mat till kvällen imån och lite ombyte också. Får inte ha något linne eller så för det kan förstöra frillan. Blir bh och tröja med dragkedja och det vill jag helst inte ha i skolan, så naket det skulle kännas!!
Är inte hemma imån och har inte en enda rast så vi lär höras på fredag. Hoppas att jag får några bilder också;)
Puss o Kram! //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test