Det bästa av situationen

Har ett prov i svenska imorgon och hade inte plugga något i stort sett så det blev till att ta tag i det idag:P Inte så kul när det är måndag, en hel vecka framför en, högskoleprov snart och så ska man råplugga innför ett prov! Men vet ni vad:) Jag har det riktigt mysigt här. Mamma o pappa är inte hemma så jag och Freekish kokade te, tände ljus och sitter nu här i varsin soffa med varsin filt och pluggar. Det blir så mycket bättre då:)
Så nu är det bara till att återgå till pluggandet och hålla några tummar för imorgon. Ska jag vara ärlig så tror jag nog att man får gå på ens egna förkunskaper när det gäller det ämnet:P
Puss o Kram! //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test