Bilder från Studentfesten

Tänkte lägga upp lite bilder från i torsdags då det var studentfest! det var tema P, så vi skulle klä ut oss till något som börjar på bokstaven P. Blev en såå kul och galen kväll alltså. Började med att ha tjej kväll hemma oss mig med några i klassen, vi var 6 tjejer och vi hade riktigt kul. Sen bar det av till Grand där ja, det spårade ut lite kanske :P Men kul var det i allfall. Som Jasmin skrev "Jävlar va vilt och galet vi hade det, massa dans och annat kul som man kommer skratta åt länge(förhoppningsvis får jag lägga till där :P)!" haha 
Jag fasar lite för måndagen då man ska till skolan och träffa alla, haha :P



    

Jag var Primaballerina :)

    
Malin som pompom flicka, jag som primaballerina och Jasmin tog inspiration från en papegoja.


Vi 6 tjejer som var på förfest hos mig:)

Tjoflöjt /Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test