Nu sticker jag!

Oj, shit vad tiden går! Nu är det bara 45 min kvar tills vi åker mot flygplatsen, moster Ann-beathe och kusinen Freja är dom som kommer leka taxi, haha dom gör verkligen allt för att koma för sent till släktträffen som hålls idag.
Jag är inte avundsjuk på dom asså! ;D

denna tiden som är kvar kommer gå åt till att se till att allt verkligen är med, äta frukost och ringa och säga hej då till älsklingen en sista gång. Han ligger till 250% fortfarande och sover men jag har faktiskt fått tillstånd att väcka honom.
Nej usch nu måste min mage få lite mat annars dör jag.

Jag vet inte hur det kommer bli med bloggandet för min del där, jag vet ju att hotellet har internet osv men jag vill inte lova något. Förutom ett litet löfte till mig själv och det är att verkligen gotta mig i solen och de 30 graderna som det är just nu!
Haha. Frukost var det ja!

Hej då på er, vi hörs och ses snart igen. Ta det lugnt och sola inte för mycket här hemma, jag kommer ändå vara brunast!!

Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test