Helsingborg dag 1

Nu har vi kommit tillbaka till hotellet efter ett antal timmar runt om i stan.
Vi köpte bljetter till angels & demons inför morgondagen och sen fastnade vi inne på dinsko och Malin förälskade sig i ett par high heels. Sen satt vi och roade oss i en park och hittade ett par riktigt coola träd. Filmkameran var med en hel del och det blir nog en kul upplevelse att se på sen!
Sen satte vi oss på Max ett par timmar och ja... gjorde bort oss en hel del. Bjuder på lite bilder innan vi drar den historien. Några bilder är fast i Hannas kamera så det blir bara några nu.















Jaha, och medas Jasmin fixar fläta på Hanna så tar jag över:D
Ni undrar förmodligen vad denna bilden gör här...men jag ska ta det från början. Vi satt på Max och käka när Hanna gick förbi dessa...och en av dem sa hej. Det tyckte vi var lite kul men det roliga var att dem efter det inte slutade stirra hela tiden. Det var inte diskret heller. Seriöst, dom vände sig till och me dom.
Vi hade i alla fall askul och huvudtemat på vårt samtal var sex:p Och då snackar vi inte om normalt sex...hrm...det handlade om allt mellan bögar och lebbar till trekanter...Dessvärre uppfattade inte våra minimalt utvecklade hjärnor att akustiken i denna lokal var ganska bra! Med andra ord slutade vårt maxbesök med konstiga blickar och vi utbrast i ett gemensamt asgarvXD
Kvällen är dock inte slut än och nu måste jag gå för någon börjar dra mig i kläderna...hrm...XD
C Ya!!
Mahaja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test