Härliga vår!

Gud vad härligt det var att komma ut och gå i solen innan och sen komma in och duscha och få i sig lite frukost. Sen ringde jag en helt nyvaken liten Simon, älskar det!
Efter det har jag yrat runt som en galen höna eftersom det blivit lite fel med pengarna sen igår men nu är pengarna äntligen där dem ska vara efter typ miljontals obesvarade samtal och en lång omväg med bilen.

Men idag kan jag omöjligt vara sur, visst hade jag hjartat i halsgropen när pengarna var i fel händer men nu får jag lägga det bakom mig. I torsdags morse förresten, så bokade mamma en resa till oss!! Jag är helt överlycklig om 2,5 månader så ska vi till Turkiet en vecka och bara ta det lugnt och sola, sola, sola!
Det ger mig också en väldigt bra anledning till att förnya lite saker i garderoben. Men jag har faktiskt lovat mig själv att inte köpa en massa onödigt längre. Jag ska börja tänka lite mer på vart jag lägger mina pengar. Anledningen till detta absurda nytänkade är faktist så enkelt som att jag vill kunna bidra lite mer på min och Simons väg tillsammans. Vi vill båda kunna flytta ihop så fort det bara går, såklart efter båda gått ut skolan men efter det vill jag inte tillbringa en dag för mycket utan honom!

 

Förresten, lägg till en sak till på listan om vad jag kan göra idag... =)
Läsa Twilight fyran - Så länge vi båda andas!

 

Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test