Smygtitt

Det tog lite längre tid än väntat att göra klart allt idag.
Kan tyvärr inte berätta exakt vad det är vi tre tjejer håller på med just nu då det inte är direkt offentligt än för alla, men vi var i alla fall lediga från skolan idag och likaså imorgon också.
Vi var hemma hos Hanna idag och fick gjort en hel del, men imorgon känns det som att allt sätter igång på riktigt.
Hur som helst, det är en del jag behöver få gjort ikväll innan jag lägger mig och mamma har det rätt jobbigt nu också så jag får ursäkta men bilder från Alanya dröjer lite till.

Men bara för att ni inte ska bli allt för uttråkade så får ni se ett par bilder nu i alla fall även om jag inte drar hela historien om resan nu.

Puss på er!
Jasmin


Lillasyster och jag, läste nog 100 tidningar på planet.


Hamdin, jobbade på hotellet och var verkligen genom snäll!


En utav poolerna, nattetid


Liiten del av 3km strand, Cleopatra beach.


Ett utav badstoppen vi gjorde med båtresan, härligt vatten va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test